Ile design powinien kosztować? | Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości
 
 

Ile design powinien kosztować?

grafika_na_stronę GCWP

“Od pomysłu do biznesu – GDYNIA KREATYWNA” to projekt Miasta wspierający przedsiębiorczość w obszarze sektorów kreatywnych w Gdyni.
Projekt zakłada realizację trzech działań: cyklu bezpłatnych szkoleń, wystawy fotografii “mody ulicznej” oraz stworzenie kreatywnej mapy Gdyni.

Ósme i ostatnie spotkanie w ramach projektu nosi tytuł „Ile design powinien kosztować? Jak oszacować cenę produktu w branży kreatywnej i czy warto na początku pracować za darmo?” a odbędzie się 8 października o godzinie 17.30 w Gdyńskim Centrum Filmowym (Plac Grunwaldzki 2). Spotkanie poprowadzi Jacek Kłosiński – współzałożyciel oraz dyrektor kreatywny agencji brandingowej Engram, współtwórca marki Pan Wizualny wyspecjalizowanej w tworzeniu infografik oraz pomysłodawca gdańskiego coworkingu O TU_ Autor bloga dla kreatywnych klosinski.net.

Jacek Kłosiński wykształcenie marketingowe łączy z pasją projektowania. Z branżą związany zawodowo od 2005 roku, początkowo jako freelancer. Jako projektant pracował m.in. dla takich marek, jak: BP, Signal Iduna, Bank Ochrony Środowiska, SKOK, ERGO Hestia, Dr. Oetker, Amnesty International, ASSECO, Diverse czy Miasto Gdańsk. Dwa lata z rzędu wyróżniony w konkursie graficznym Projekt Roku. Członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, opowiada na szkoleniach i branżowych konferencjach. Miłośnik piłki kopanej, gitarowej muzyki i Nowego Jorku.

Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy mailowo: gdyniakreatywna@hiday.pl

Więcej informacji o projekcie:
na stronie GCWP oraz na naszym profilu Facebook.