Od dzisiaj do 6 marca potrwają szkolenia dla uczestników tegorocznej edycji Konkursu Biznesplan.
Szkolenia prowadzą najlepsi Eksperci, a 12 zaproponowanych przez nich tematów szkoleń nie powinno pozostawić w uczestnikach niedosytu.
W tym roku w harmonogramie szkoleń znalazły się:
- Marketing w firmie (G. Zalewska-Pawlisz, Fundacja Gospodarcza)
- Jak napisać biznesplan? (G. Zalewska-Pawlisz, Fundacja Gospodarcza)
- Lean StartUp w Polsce – Twoja droga do sukcesu przy minimalnych nakładach i ekspozycji na ryzyko (WSB, Marek Małkowski)
- Nie taki diabeł straszny, czyli jak budować i wykorzystywać dobre relacje z mediami (Anna Fibak)
- Spółki kapitałowe, osobowe jako praktyczna forma prowadzenia działalności gospodarczej (APOYO Group, P. Jakubiak, K. Engler-Zielińska)
- Ekspozycja marki w social media jako element strategii marketingowej (Dorota Cząstka)
- Reklama na Facebooku: to działa! (Alte Media, D. Sadkowska)
- Umowy handlowe w obrocie gospodarczym (Kancelaria Wałdowska, Jakubiak)
- Storytelling i content marketing w praktyce (Adam Majewski)
- ABC Przedsiębiorczości – jak zorganizować i prowadzić firmę – kompendium wiedzy dla początkujących (Polska Fundacja Przedsiębiorczości, B. Kuśmierek)
- Metody zwiększania transakcji w sklepie internetowym poprzez optymalizację procesu sprzedaży (Polska Fundacja Przedsiębiorczości, K. Łukaszuk)
- Organizacja skutecznej sprzedaży B2B i B2C w sieci (Polska Fundacja Przedsiębiorczości, K. Łukaszuk).
Na szkolenia obowiązują zapisy poprzez portal evenea (wyłącznie dla uczestników Konkursu Gdyński Biznesplan 2019).