Ruszyły szkolenia Gdyńskiego Biznesplanu

Od dzisiaj do 6 marca potrwają szkolenia dla uczestników tegorocznej edycji Konkursu Biznesplan.

Szkolenia prowadzą najlepsi Eksperci, a 12 zaproponowanych przez nich tematów szkoleń nie powinno pozostawić w uczestnikach niedosytu.

W tym roku w harmonogramie szkoleń znalazły się:

  • Marketing w firmie (G. Zalewska-Pawlisz, Fundacja Gospodarcza)
  • Jak napisać biznesplan? (G. Zalewska-Pawlisz, Fundacja Gospodarcza)
  • Lean StartUp w Polsce – Twoja droga do sukcesu przy minimalnych nakładach i ekspozycji na ryzyko (WSB, Marek Małkowski)
  • Nie taki diabeł straszny, czyli jak budować i wykorzystywać dobre relacje z mediami (Anna Fibak)
  • Spółki kapitałowe, osobowe jako praktyczna forma prowadzenia działalności gospodarczej (APOYO Group, P. Jakubiak, K. Engler-Zielińska)
  • Ekspozycja marki w social media jako element strategii marketingowej (Dorota Cząstka)
  • Reklama na Facebooku: to działa! (Alte Media, D. Sadkowska)
  • Umowy handlowe w obrocie gospodarczym (Kancelaria Wałdowska, Jakubiak)
  • Storytelling i content marketing w praktyce (Adam Majewski)
  • ABC Przedsiębiorczości – jak zorganizować i prowadzić firmę – kompendium wiedzy dla początkujących (Polska Fundacja Przedsiębiorczości, B. Kuśmierek)
  • Metody zwiększania transakcji w sklepie internetowym poprzez optymalizację procesu sprzedaży (Polska Fundacja Przedsiębiorczości, K. Łukaszuk)
  • Organizacja skutecznej sprzedaży B2B i B2C w sieci (Polska Fundacja Przedsiębiorczości, K. Łukaszuk).

Na szkolenia obowiązują zapisy poprzez portal evenea (wyłącznie dla uczestników Konkursu Gdyński Biznesplan 2019).

image_pdfimage_print