Ruszyła rekrutacja na Forum Przedsiębiorstw 2018

Komentarze ekspertów do bieżącej sytuacji gospodarczej, ciekawe panele dyskusyjne, praktyczne warsztaty a przede wszystkim  przekazanie przedsiębiorcom aktualnej wiedzy, nowych trendów  oraz informacji niezbędnych w codziennej działalności to oferta Forum Przedsiębiorstw – imprezy gospodarczej  organizowanej już po raz trzynasty przez Agencję Rozwoju Pomorza. Tegoroczna edycja odbędzie  się 30 maja w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.  Udział jest bezpłatny

Agencja Rozwoju Pomorza właśnie uruchomiła rejestrację on-line poprzez stronę www.forumprzedsiebiorstw.pl. Rosnące zainteresowanie firm udziałem w tym wydarzeniu zachęca nas do podnoszenia poziomu merytorycznego i motywuje  do wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Konferencja poza treściami merytorycznymi, możliwością pracy warsztatowej stwarza też przestrzeń do wymiany doświadczeń. Jest również inspiracją i  szansę zainteresowania się różnymi aspektami prowadzenia biznesu, które czasem w codziennej pracy schodzą na dalszy plan, choćby z braku czasu. Potwierdzeniem  atrakcyjności imprezy jest  fakt, iż co roku przyciąga ona ponad 300 przedstawicieli głównie  mikro, małych i średnich firmmówi Katarzyna Laskowska – Kierownik Działu Rozwoju Przedsiębiorczości.

Co w programie ?

Sesja plenarna i panel dyskusyjny

Tegoroczne Forum rozpocznie się  wystąpieniami 3 ekspertów. Aktualne wydarzenia gospodarcze oraz ocenę ich wpływu na działalność MŚP skomentuje Główny Analityk Rynków Finansowych Raiffeisen Bank Polska SA. Wpływ  inwestycji zagranicznych  na Pomorzu  na rozwój pomorskich MŚP przedstawi z-ca dyrektora inicjatywy Invest In Pomerania.  Jako ostatni, z tematem – Jak stale zwiększać swoją skuteczność w biznesie i przy tym nie zwariować? – praktyczne rady dla Ciebie i Twojego zespołu  wystąpi Greg Albrecht – doradca, mówca i inwestor.  Ta część zakończy się panelem dyskusyjnym z udziałem  Macieja Grabskiego-  prezesa Olivia Business Centre, Natalii Bogdan – prezes zarządu agencji rekrutacyjnej Jobhouse, współwłaścicielki Hotelu Spa  Wieniawa oraz współwłaściciela firmy Silny@Salamon z Gdyni, produkującej nowoczesne rozwiązania w zakresie pakowania, zamykania i zabezpieczania produktów.

Networking
Podczas godzinnej przerwy networkingowej, w przestrzeni zaaranżowanej do rozmów biznesowych, przy dobrej kawie uczestnicy Forum będą mieli okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych  oraz skorzystania z bezpłatnych konsultacji w tematyce działalności eksportowej oraz w zakresie  możliwości pozyskania funduszy europejskich na rozwój działalności przedsiębiorstw. Ponadto Raiffeisen Bank  zaprosi  uczestników na loterię wizytówkową.

Bloki tematyczne: Współpraca, Eksport, Finanse

Po przerwie,  w ramach trzech bloków: Finase, Eksport, Współpraca  zaplanowano łącznie  8  prezentacji.  Tematyka wystąpień w bloku Finanse dotyczyć będzie zarządzania spływem należności handlowych, strategii zarządzania zasobami w firmie nie tylko finansowymi  oraz  Split Payment  (mechanizm podzielonej płatności w rozliczeniach z kontrahentami).  W bloku Eksport uczestnicy będą mogli wysłuchać prelekcji na temat Jak  przygotować się do zawarcia kontraktu handlowego  z partnerem zagranicznym, na czym polega ryzyko walutowe oraz  kwestii związanych z ochroną własności intelektualnej przy prowadzeniu działalności na rynkach międzynarodowych. W obszarze Współpraca  poruszone zostaną kwestie kooperacji małych i średnich firm z korporacjami,  a także budowania zespołów wielopokoleniowych w MŚP.

Tegoroczne Forum zostanie wzbogacone o nowe treści dzięki Partnerom strategicznym i wspierającym specjalistycznej wiedzy i ofertą dla firm tj., Raiffeisen Bank Polska SA., Olivia Business Centre,  JWP Rzecznicy Patentowi oraz Studio Komunikacji, Rozwoju i Zmiany.

Kontakt:

Katarzyna Laskowska , tel. (666) 373  905

e-mail: katarzyna.laskowska@arp.gda.pl

forum-plakat-WYBRANY-OTWARTY-A2

 

image_pdfimage_print