Agencja Rozwoju Gdyni oraz Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenia w ramach cyklu Akademia Dobrej Marki.
Szkolenia skierowane są do liderów i pracowników firm rodzinnych w Gdyni.
Odbywać się będą w formule hybrydowej – online oraz stacjonarnie.
Obowiązują zapisy: firmyrodzinne@arg.gdynia.pl
Szczegółowe informacje: 58 712 47 13
Szczegółowy opis szkoleń oraz prowadzących: Szkolenia_Firmy_Rodzinne_Gdynia_2021
28.09.2021: „Budowanie wizerunku firmy rodzinnej oraz marki produktu w Internecie. Zabezpieczenie punktu styku użytkownika z marką”
Wykład (stacjonarny oraz online): g. 10:00-11:00 | Warsztaty stacjonarne g. 12:00-15:00
Prowadzenie: Rafał Czajka – wieloletni trener i koordynator projektów zintegrowanego e-marketingu oraz projektowania kampanii promocyjnych w nowych mediach
ZAKRES SZKOLENIA:
- Co to są nowe media / jakie dają możliwości, jakie niosą zagrożenia?
- Jak zbudować atrakcyjną i bezpieczną platformę internetową
- Komunikacja wizualna jako odpowiedź na potrzeby i świadomość odbiorcy, użytkownika
- Jak zabezpieczyć punkt styku marki z użytkownikiem
- Content marketing (treści, multimedia i ich znaczenie)
- Na czym polega pozycjonowanie i co na nie wpływa
- Jak dbać i zabezpieczyć wizerunek firmy w Internecie / opinie
- Social media czy są nam potrzebne, w jakim zakresie, na co zwrócić uwagę?
- Dostępne formy reklamy internetowej
1.10.2021: „Budowanie marek firm rodzinnych społecznie odpowiedzialnych”
Wykład (stacjonarny oraz online): g. 10:00-11:00 | Ćwiczenia, analiza case study, praca warsztatowa: g. 12:00-15:30
Prowadzenie: Adam Mikołajczyk – prezes Fundacji Best Place | Europejski Instytut Marketingu Miejsc, trener programów UE, wykładowca gościnny Uniwersytetu Warszawskiego
ZAKRES SZKOLENIA:
- Od czego zależy sukces marki firmy rodzinnej) na rynku? – dyskusja
- Marketing i branding w paradygmacie ekonomii wartości (społecznej odpowiedzialności) – wprowadzenie
- Budowanie marek odpowiedzialnych społecznie w erze cyfrowej – dobre przykłady
- Tworzenie tożsamości marek (społecznie odpowiedzialnych) opartych na wartościach – warsztaty
- Projektowanie działań w punktach styku marki z wykorzystaniem metodyki Design Thinking – warsztaty
- Podsumowanie i zakończenie warsztatów