Bezpłatne szkolenia!

Baner informujący o zapisach na szkolenia dla firm rodzinnych przedstawia zdjęcie poglądowe osób w sytuacji biznesowej oraz tresć.

Agencja Rozwoju Gdyni oraz Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenia w ramach cyklu Akademia Dobrej Marki.

Szkolenia skierowane są do liderów i pracowników firm rodzinnych w Gdyni.

Odbywać się będą w formule hybrydowej – online oraz stacjonarnie.

Obowiązują zapisy: firmyrodzinne@arg.gdynia.pl

Szczegółowe informacje: 58 712 47 13

Szczegółowy opis szkoleń oraz prowadzących: Szkolenia_Firmy_Rodzinne_Gdynia_2021

28.09.2021: „Budowanie wizerunku firmy rodzinnej oraz marki produktu w Internecie.  Zabezpieczenie punktu styku użytkownika z marką”


Wykład (stacjonarny oraz online): g. 10:00-11:00 | Warsztaty stacjonarne g. 12:00-15:00
Prowadzenie: Rafał Czajka – wieloletni trener i koordynator projektów zintegrowanego e-marketingu oraz projektowania kampanii promocyjnych w nowych mediach

ZAKRES SZKOLENIA:

  • Co to są nowe media / jakie dają możliwości, jakie niosą zagrożenia?
  • Jak zbudować atrakcyjną i bezpieczną platformę internetową
  • Komunikacja wizualna jako odpowiedź na potrzeby i świadomość odbiorcy, użytkownika
  • Jak zabezpieczyć punkt styku marki z użytkownikiem
  • Content marketing (treści, multimedia i ich znaczenie)
  • Na czym polega pozycjonowanie i co na nie wpływa
  • Jak dbać i zabezpieczyć wizerunek firmy w Internecie / opinie
  • Social media czy są nam potrzebne, w jakim zakresie, na co zwrócić uwagę?
  • Dostępne formy reklamy internetowej

1.10.2021: „Budowanie marek firm rodzinnych społecznie odpowiedzialnych”

Wykład (stacjonarny oraz online): g. 10:00-11:00 | Ćwiczenia, analiza case study, praca warsztatowa: g. 12:00-15:30
Prowadzenie: Adam Mikołajczyk – prezes Fundacji Best Place | Europejski Instytut Marketingu Miejsc, trener programów UE, wykładowca gościnny Uniwersytetu Warszawskiego

ZAKRES SZKOLENIA:

  • Od czego zależy sukces marki firmy rodzinnej) na rynku? – dyskusja
  • Marketing i branding w paradygmacie ekonomii wartości (społecznej odpowiedzialności) – wprowadzenie
  • Budowanie marek odpowiedzialnych społecznie w erze cyfrowej – dobre przykłady
  • Tworzenie tożsamości marek (społecznie odpowiedzialnych) opartych na wartościach – warsztaty
  • Projektowanie działań w punktach styku marki z wykorzystaniem metodyki Design Thinking – warsztaty
  • Podsumowanie i zakończenie warsztatów

 

image_pdfimage_print