16 listopada 2022 godz. 14:00 – 16:00
Szkolenie jest realizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Współorganizatorem wydarzenia jest Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
- Jak zbudować koncepcję i strategię marketingową?
- Na czym polega analiza rynku, otoczenia i konkurencji?
- Jak określić cele komunikacji oraz jej odbiorców?
- Jakie możemy wyróżnić kanały komunikacji?
- Poznasz praktyczne case study i najlepsze benchmarki.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
- przedsiębiorców zajmujących się samodzielnie marketingiem i prowadzeniem Social Media,
- osób zajmujących się przygotowaniem treści marketingowych i prowadzących Social Media w firmie,
- osób, które planują założenie działalności gospodarczej.
AGENDA SZKOLENIA
- 14:00 – Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
- 14:00 – Jak przygotować koncepcję i strategię marketingową?
- 14:15 – Analiza rynku, otoczenia i konkurencji
- 14:30 – Określenie odbiorców docelowych, wyróżników i obietnicy marki
- 14:45 – Przerwa
- 15:00 – Kanały komunikacji i założenia komunikacyjne strategii
- 15:15 – Narzędzia komunikacji i ich dobór
- 15:30 – Case study – Jak budować zaangażowanie i społeczność wokół marki?
- 16:00 – Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
To szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu i komunikacji w Social Media. Nauczysz się przygotowywać koncepcje i strategie komunikacyjne, aby zoptymalizować swoje działania w Social Media. Pokażę Ci drogę zaczynając od analizy Twojej aktualnej sytuacji marketingowej, po skuteczne i zaplanowane działania w Internecie. Poznasz kilka przykładów firm i branż, budujących zaangażowanie i społeczność w mediach społecznościowych. Otrzymasz wiedzę, jak zbudować strategię komunikacji w Social Media, aby budować zaangażowaną społeczność wokół Twojej firmy, pozyskiwać potencjalnych klientów i budować spójny wizerunek. Ta wiedza przyda Ci się do tworzenia, prowadzenia i zarządzania swoją firmą oraz reputacją w Internecie.
CERTYFIKACJA
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.