1

Budowanie strategii komunikacji w Social Media – szkolenie online

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

16 listopada 2022 godz. 14:00 – 16:00

Szkolenie jest realizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Współorganizatorem wydarzenia jest Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Kafelek „dołącz” pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

ZAPISZ SIĘ!

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak zbudować koncepcję i strategię marketingową?
  • Na czym polega analiza rynku, otoczenia i konkurencji?
  • Jak określić cele komunikacji oraz jej odbiorców?
  • Jakie możemy wyróżnić kanały komunikacji?
  • Poznasz praktyczne case study i najlepsze benchmarki.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców zajmujących się samodzielnie marketingiem i prowadzeniem Social Media,
  • osób zajmujących się przygotowaniem treści marketingowych i prowadzących Social Media w firmie,
  • osób, które planują założenie działalności gospodarczej.

AGENDA SZKOLENIA

  • 14:00 – Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 – Jak przygotować koncepcję i strategię marketingową?
  • 14:15 – Analiza rynku, otoczenia i konkurencji
  • 14:30 – Określenie odbiorców docelowych, wyróżników i obietnicy marki
  • 14:45 – Przerwa
  • 15:00 – Kanały komunikacji i założenia komunikacyjne strategii
  • 15:15 – Narzędzia komunikacji i ich dobór
  • 15:30 – Case study – Jak budować zaangażowanie i społeczność wokół marki?
  • 16:00 – Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
To szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu i komunikacji w Social Media. Nauczysz się przygotowywać koncepcje i strategie komunikacyjne, aby zoptymalizować swoje działania w Social Media. Pokażę Ci drogę zaczynając od analizy Twojej aktualnej sytuacji marketingowej, po skuteczne i zaplanowane działania w Internecie. Poznasz kilka przykładów firm i branż, budujących zaangażowanie i społeczność w mediach społecznościowych. Otrzymasz wiedzę, jak zbudować strategię komunikacji w Social Media, aby budować zaangażowaną społeczność wokół Twojej firmy, pozyskiwać potencjalnych klientów i budować spójny wizerunek. Ta wiedza przyda Ci się do tworzenia, prowadzenia i zarządzania swoją firmą oraz reputacją w Internecie.

CERTYFIKACJA
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

ZAPISY: https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/budowanie-strategii-komunikacji-w-social-media2/266/612