fbpixel fbpixel
 
 

Gdynia Kreatywna 1

grafika_na_stronę GCWP

„Od pomysłu do biznesu – GDYNIA KREATYWNA” to nowy projekt Miasta wspierający przedsiębiorczość w obszarze sektorów kreatywnych w Gdyni. Jego celem jest aktywizacja i wsparcie osób planujących, rozpoczynających i prowadzących własny biznes w branży kreatywnej.

Projekt zakłada realizację trzech działań: szkoleń, wystawy fotografii „mody ulicznej” oraz stworzenie kreatywnej mapy Gdyni.

Cykl bezpłatnych szkoleń będzie miał charakter praktycznego poradnika dla osób myślących o pracy w branży oraz wszystkich zainteresowanych tematem przemysłów kreatywnych, takich jak: moda, PR, projektowanie graficzne, fotografia, blogosfera, media, design i zarządzania projektami.
Szkolenia obejmować będą następujące tematy:
1. Jakość w blogosferze czyli jak szukać i współpracować z blogerami, vlogerami i influencerami.
2. Jak połączyć piękne z użytecznym? Jak stworzyć projekt, który będą chcieli kupować ludzie?
3. Jak zrozumieć klienta? Czyli o zarządzaniu projektami, w których uczestniczymy jako dostawcy usług kreatywnych.
4. Praca dziennikarza w mediach o kreatywnych i jego rola jako kreatora i ambasadora.
5. Jak stworzyć dobry koncept w branży kreatywnej?
6. Start w branży kreatywnej: jak promować małą firmę?
7. Sesje zdjęciowe. Rola dyrektora artystycznego w kreowaniu wizerunku i strategii marki.
8. Ile design powinien kosztować? Jak oszacować cenę produktu w branży kreatywnej i czy warto na początku pracować za darmo?

Spotkania odbywać się będą w każdy czwartek począwszy od 20 sierpnia do 8 października w Gdynia InfoBox (ul. Świętojańska 30) lub w Gdyńskiej Szkole Filmowej (Plac Grunwaldzki 2).
Wśród prelegentów znajdą się między innymi: Maciej Budzich, Olka Kaźmierczak, Ina Lekiewicz, Maciej Mazur czy Jacek Kłosiński.

W Gdynia InfoBox będzie można zobaczyć także wystawę fotografii „mody ulicznej”, której autorem jest Szymon Brzóska autor bloga stylestalker.net. Moda uliczna (ang. street fashion) to określenie, które opisuje fotografię mody dokumentującą styl ludzi złapanych na ulicach miast. Szymon jeździ po świecie i szuka inspirujących osób, które fotografuje, a potem publikuje na swoim blogu.
Start wystawy zaplanowano na 24 sierpnia. Prace będzie można oglądać do 20 września.

Istotnym elementem projektu „GDYNIA KREATYWNA” jest także stworzenie kreatywnej mapy Gdyni, na której znajdą się gdyńskie punkty, pracownie i biura działające w obszarze branży kreatywnej.

Zgłoszenia na szkolenia przyjmujemy mailowo: gdyniakreatywna@hiday.pl

Program wydarzeń:

harmonogram_tył_fb_09.2015

Więcej informacji o projekcie:
poniżej oraz na naszym profilu Facebook.

Kontakt:
gdyniakreatywna@hiday.pl
lub Monika Antkowiak, tel. 58 668-20-16, m.antkowiak@gdynia.pl

 

image_pdfimage_print
X
Potwierdzenie

Zamierzasz opuścić nas i przejśc na stronę
Czy nadal chcesz to zrobić?

fbpixel