W piątek 1 marca w Gdynia InfoBox odbyło się kolejne seminarium skierowane do gdyńskich firm rodzinnych. Tym razem głównym zagadnieniem spotkania było wyzwanie dotyczące przekazania firmy młodszemu pokoleniu.
Po części szkoleniowej, zgromadzeni na panelu dyskusyjnym goście podjęli się próby określenia najskuteczniejszej drogi sukcesji, a także charakterystyki dobrego nestora i dobrego sukcesora.
Częścią panelu było case study, w którym pan Ignacy Szczypek (SIM Gdynia) na podstawie swoich doświadczeń przedstawił najskuteczniejszą, jego zdaniem, drogę do bezpiecznego przekazania firmy dzieciom.
W spotkaniu wzięli udział gdyńscy, rodzinni przedsiębiorcy, m.in: Adam Kuchnowski (Kre@tywna Spółka), Tomasz Kabaciński (Bar Smakosz), Marzena i Maurycy Śmierzchalscy (Frames Studium Fotografii), Małgorzata Wejer-Kudełko (MGJ sp. z o.o.), a także przedstawiciele Agencji Rozwoju Gdyni.
Panel dyskusyjny w Projekcie LCK pełni niewątpliwie najważniejszą rolę. Dzięki zaakcentowaniu na nim wyzwań, przed którymi stoją gdyńskie firmy rodzinne i dialogowi, który tworzy się między przedsiębiorcami a miastem, wsparcie, na które liczyć będą mogły gdyńskie firmy będzie „szyte na miarę”.
Zaangażuj się i podpowiedz jak Gdynia może wspierać firmy rodzinne! Przyjdź na kolejne spotkanie 22 marca w Gdynia Infobox i bądź częścią tworzącej się platformy wymiany doświadczeń.
Więcej o projekcie na stronie.