Tematem wiodącym spotkania Platformy Mikroprzedsiebiorczości w dniu 25 maja br. był problem funkcjonowania współczesnych firm w Internecie w kontekście wzrostu odbiorców jej produktów i usług. Prezentację pt. „Dzisiejsza firma w Internecie – co zrobić, aby zwiększyć liczbę klientów” poprowadzili przedstawiciele firmy Infilo.pl.
Zagadnienie wywołało burzliwą dyskusję pokazującą, jak różnie przedsiębiorcy podchodzą do tego tematu. Zgodnie potwierdzono jednak konieczność budowania wizerunku firmy w Internecie wskazując na niezbędne zasady etyki, których należy przestrzegać. Omówiono także możliwe formy budowania wizerunku firm za pomocą właściwego pozycjonowania treści marketingowych. Niepodważalny jest wpływ zamieszczanych reklam firmy w sieci na zwiększenie liczby potencjalnych klientów. Istotna w tym momencie staje się kwestia odpowiedniego doboru treści i zamieszczenie ich we właściwych miejscach w sieci.
Ważną częścią spotkania było również podpisanie stworzonego przez członków Platformy „Dekalogu Etyki i Kultury Biznesu” – swoistego przejawu społecznej odpowiedzialności biznesu w skali mikro i małych firm. Dzięki zaangażowaniu i wsparciu przedsiębiorców powstały zasady, które uczestnicy zamierzają realizować w praktyce i głośno o tym mówić.
Na kolejne, ostatnie przed wakacjami, spotkanie Platformy Mikroprzedsiębiorczości „Klucz” zapraszamy już 22 czerwca o godz. 17.00.