1

Social media a biznes – grudniowe spotkanie Szpilek

9 grudnia 2016r. odbyło się ostatnie w tym roku spotkanie przedsiębiorczych kobiet w ramach projektu Sukces na szpilkach. Mentorem spotkania była Marta Szadowiak – energetyczna, pełna pasji do swojej pracy współwłaścicielka agencji Projekt PR. W bardzo rzeczowy  i fascynujący sposób opowiedziała o drodze do sukcesu marki, którą stworzyła wraz ze swoim wspólnikiem. Agencja realizuje akcje promocyjne i kampanie PR bazując na analizie sytuacji wyjściowej, doborze i właściwym wykorzystaniu odpowiednich narzędzi oraz analizie skuteczności poszczególnych działań. Nie jest to zadanie łatwe, ale według Pani Marty to co wyróżnia agencję to niepowtarzalność i oryginalność działań. W procesie powstania kampanii najważniejsze jest oczekiwanie klienta i zespół pracujący na sukces. Nie oznacza to jednak, że każdy pomysł klienta zostanie zrealizowany. Tu potrzebne jest wypracowane przez lata doświadczenie i wyczucie prawdopodobieństwa powodzenia. O nie umniejszaniu swojej wartości, szanowaniu pracowników i dystansie w pracy z klientem wspominała dość często. Nie każdy klient musi być mój – to wskazówka, którą dała na zakończenie swojego wystąpienia.

Druga część spotkania poświęcona była reputacji, jaką firma buduje w social media. O arkanach tworzenia właściwego wizerunku firmy w mediach społecznościowych opowiedziała Kamila Olga – znakomity psycholog i Trener Biznesu. Każda marka wymaga oszlifowania i właściwej prezentacji, bo to w jaki sposób ją przedstawimy ma ogromne znaczenie w zdobywaniu klienta.

Wszystkim uczestniczkom serdecznie dziękujemy za przybycie i zapraszamy na kolejne, wiosenne spotkanie damskiego biznesu!

obraz-003

obraz-008

obraz-010

obraz-013

obraz-022

obraz-025

obraz-035

obraz-037

obraz-040

obraz-047