1

DORADZTWO STRATEGICZNE

baner falochron


Dostępni doradcy w ramach wsparcia strategicznego:

  1. BARKING GROUP MAGDALENA KRELIŃSKA
    logo-2

Zakres konsultacji:

  •  analiza ryzyka nowych inwestycji,
  • komunikacja z klientem (obecnym i przyszłym),
  • zmiany w obszarze struktury właścicielskiej (sukcesja),
  • wystąpienie problemów w firmie (finansowych,
    komunikacyjnych),
  • wprowadzenie nowej usługi/ produktu,
  • zmiany wewnątrz organizacji (procesy, stanowiska),
  • realizacji nietypowych przedsięwzięć,
  • poszukiwania nowych źródeł finansowania,
  • zmiana modelu zarządzania (zarządzania ryzykiem, zarządzanie
    przez cele, zarządzanie metodami zwinnymi- Agile PM),
  • przygotowanie firmy do systemu franczyzowego.Każdy przypadek jest inny i czasem przedsiębiorca czuje, że jest
    „coś nie tak”, albo „może być lepiej”, zapraszam do kontaktu,
    zastanówmy się nad tym razem.

Zgłoszenia (po otrzymaniu voucherów):

tel. 514297657
magdakrelinska@gmail.com

Zgłoszenia w godzinach 10:00- 17:00.
Po pierwszym kontakcie zostanie ustalony termin doradztwa i dogodny sposób pracy.

Magdalena Krelińska

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego. Posiada kilkuletnie doświadczenie zarządzania projektami PFRON z zakresu aktywizacji i pośrednictwa pracy osób wykluczonych społecznie. Prowadziła szkolenia kadry zarządzającej z rekrutacji, komunikacji i aktywizacji osób z niepełnosprawnością oraz budowała wizerunek firm odpowiedzialnych społecznie.

Opracowuje i prowadzi warsztaty z zakresu kompetencji miękkich dla menadżerów, pracowników, osób rozpoczynających działalność gospodarczą.

Certyfikowana trenerka Extended DISC (relacji i komunikacji w zespołach) oraz metody zarządzania zwinnego AgilePM® Foundation. Pełni rolę doradcy biznesowego w projektach restrukturyzacji i optymalizacji firm z sektora MŚP. Zbudowała plany rozwoju kilkudziesięciu firm w ramach programu współfinansowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Aktualnie, jej wiodącym obszarem doradczym jest komunikacja i sukcesja w firmach rodzinnych.

Współpracowała m.in. z Promod Polska, RTV Euro AGD, PwC, AmRest, Damen Engineering Sp. z o.o., ODITK.


2. BUSINESS SOLUTIONS

business solutions logo

Z jakimi problemami mogą zgłaszać się Przedsiębiorcy?

  • Jak zabezpieczyć finansowo firmę?
  • Jak podnieść rentowność firmy?
  • Jak zmienić schemat organizacyjny?
  • Jak poukładać procesy w firmie?
  • Jakie cele strategiczne powinien obrać Przedsiębiorca?
  • Jaki jest potencjał strategiczny firmy?
  • Jak utrzymywać i podnosić motywację w zespole?
  • Jakie kompetencje powinien uzupełnić zespół i jakie powinien rozwijać?

Zakres konsultacji:                    

1.Weryfikacja stanu obecnego i rekomendacje dotyczące jednej z 4 perspektyw funkcjonowania każdej firmy:

– Perspektywy finansowej

– Perspektywy rynku

– Perspektywy procesów

– Perspektywy infrastruktury, nauki i rozwoju

2.Weryfikacja potencjału sprzedażowego firmy

3.Wyznaczenie strategicznych kierunków rozwoju z celami i miarami

  1. Analiza potencjału strategicznego (SWOT)

Zgłoszenia (po otrzymaniu voucherów):

Krzysztof Lasota
+48 601 48 46 48
krzysztof.lasota@bs-businesssolutions.pl

Maria Matyjaszek
tel. 690 458 017
maria.matyjaszek@bs-businesssolutions.pl

Krzysztof Lasota:
Expert ds. Strategii i planów rozwoju firm sektora MŚP Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – budował i nadzorował budowę strategii rozwoju dla ponad 200 firm.

Expert ds. Sukcesji i planów sukcesyjnych PARP – zrealizował ponad 20 sukcesji w firmach rodzinnych.

Manager, od ponad 20 lat zarządzający różnej wielkości zespołami (największy liczył ponad 500osób), 10 lat doświadczeń korporacyjnych podczas pracy dla firm z sektora finansowego.

Współpraca z takimi Firmami jak: DAMEN, Nyborg- Mawent, PKS Gdańsk-Oliwa, Invena, Organique, Vienna Insurance Group, Boston Consulting Group, ODiTK, Nationale-Nederlanden, ING i wiele innych.

Z sukcesami wdraża najnowsze rozwiązania biznesowe, budował i restrukturyzował różnego rodzaju zespoły w wielu branżach. Doświadczenie zdobywał w kraju i za granicą uczestnicząc w projektach międzynarodowych. Autor i współautor wielu wdrożonych projektów, między innymi: strategii i programów rozwojowych, podniesienia jakości sprzedaży i obsługi, standaryzacji działań marketingowych, utrzymania pracowników, rekrutacji i wdrażania kandydatów do pracy, budowy ścieżek kariery pracowników, systemów motywacyjnych dla różnych grup pracowników, sprzedaży franczyzowej.

Mentor dla wielu przedsiębiorców i managerów.

Praktyk, umiejący dobierać odpowiednie instrumenty stosownie do bieżących potrzeb.