Pipeline Summit z bogatszą ofertą dla głodnych wiedzy. Wystartowała rejestracja na konferencję o sprzedaży online
Szeroko pojęta tematyka digital sales znalazła się na celowniku najlepszych międzynarodowych prelegentów, którzy jesienią przyjadą do Gdyni na Pipeline Summit. Wystartowała rejestracja na konferencję. Wydarzenie zaplanowano na 8 i 9 października. W programie warsztaty i wystąpienia merytoryczne zgodne z ideą #nomarketingbullshit. Na scenie pojawią się m.in. eksperci z Piktochart i Brand24.
Krzysztofik, Murphy, Regev – pierwsze nazwiska potwierdzone
Agenda wydarzenia zapełnia się nazwiskami ekspertów, którzy opowiedzą o wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań usprawniających sprzedaż online B2C/B2B. Prelegenci posłużą się sprawdzonymi strategiami z własnego podwórka, a na tapetę wezmą automatyzację sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy budowę ścieżki zakupowej użytkownika. Agendę można sprawdzić na stronie konferencji – pipelinesummit.com
Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach jak Google, SimScale oraz Groove.
Warto zajrzeć również na wystąpienie Yama Regeva, współzałożyciela i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się, platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów.
Z marketera w sprzedawcę i konsultanta ze startupowym drygiem – tak mówi o sobie Łukasz Maroszczyk, kolejny prelegent Pipeline Summit. W Signify wprowadził Social Selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company.
Zaproszeni eksperci skupią się w 100% na przekazaniu sprawdzonej, merytorycznej i użytecznej wiedzy, zgodnie z hasłem #nomarketingbullshit, które przyświeca Pipeline Summit. Okazją do spotkania z nimi będą również warsztaty, które w tym roku zaplanowano drugiego dnia wydarzenia.
Networking i relaks wpisane na stałe w agendę Pipeline Summit
Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.
Pierwszego dnia odbędzie się Networking Party. Zaplanowano także niespodziankę dla osób chcących poznać uroki Trójmiasta – wycieczkę po Gdyni z przewodnikiem.
Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com