Serdecznie zapraszamy pełnoletnich uczniów gdyńskich szkół średnich oraz uczniów szkół średnich zamieszkałych w Gdyni do udziału w Konkursie Washington Business Week 2023!
Interesują Cię tajniki przedsiębiorczości?
Chcesz dowiedzieć się jak zarządzać firmą tak, by odnosiła sukcesy?
Masz milion pomysłów na swój rozwój w prawdziwym świecie biznesu, ale nie wiesz jaką drogą podążyć?
Wakacyjne warsztaty w USA brzmią interesująco?
Jeśli Twoje odpowiedzi na powyższe pytania są twierdzące, szykuj paszport i nie zastanawiaj się już dłużej! Nagrodą w Konkursie są dwa miejsca w stacjonarnym programie Washington Business Week 2023 na University of Puget Sound w Stanach Zjednoczonych (23-28.07.2023 r.) i jedno miejsce w programie online (10-14.07.2023 r.), również prowadzonym z USA.
Co zrobić, by zyskać szansę na wygraną? Wystarczy przesłać nam swój pomysł na biznes! Może to być produkt, usługa lub aplikacja mobilna – ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia.
Każdy laureat będzie mógł wybrać jedną z trzech ścieżek tematycznych:
- Business
- Advanced Business (dla uczestników, którzy brali już udział w programie na poziomie Business)
- Clean Energy.
Organizatorem Konkursu Washington Business Week 2023 jest Gmina Miasta Gdyni we współpracy z Seattle-Gdynia Sister City Association.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 22 maja 2023 r.
Więcej informacji, regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na www.gdyniabusinessweek.pl.
O PROGRAMIE WASHINGTON BUSINESS WEEK
Podczas dynamicznych warsztatów biznesowych prowadzonych na University of Puget Sound w Stanach Zjednoczonych (lub online w wirtualnej wersji programu), uczestnicy będą uczyć się tajników biznesu od profesjonalnych instruktorów reprezentujących różnorodne firmy i instytucje.
Amerykańscy uczniowie, wraz z rówieśnikami z zagranicy, zostaną podzieleni na grupy-firmy, a ich zadaniem będzie stworzenie innowacyjnego produktu/usługi oraz strategii marketingowej i promocyjnej, które rozwiną ich biznes.
Kilkudniowy program warsztatów oferuje wiele różnorodnych zajęć i wykładów, podczas których międzynarodowa kadra będzie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z prawdziwego świata biznesu. Nie zabraknie również kreatywnych gier, które służą nie tylko zabawie, ale przede wszystkim rozwojowi uczestników, którzy w dobrym nastroju o wiele szybciej przyswajają wiedzę.
Uczniowie dowiedzą się m.in. jak z sukcesem przeprowadzić kampanię marketingową i promocyjną, a także odczytywać skomplikowane analizy biznesowe. Dzięki pracy w grupie nauczą się konstruktywnego działania zespołowego, a przygotowanie autoprezentacji pomoże im poznać najlepsze sposoby na radzenie sobie z tremą, gdy w grę wchodzą wystąpienia publiczne.
Bardzo atrakcyjnym punktem programu jest wyzwanie na platformie YouTube, podczas którego każda z drużyn będzie starała się przygotować jak najbardziej atrakcyjne video w ramach kampanii promocyjnej jej produktu/usługi.
Pod koniec tygodnia „firmy” będą prezentować się profesjonalnym przedstawicielom biznesu, którzy ocenią ich kilkudniową pracę nad projektem.
Całość programu odbywa się we wspierającej i motywującej atmosferze, dzięki której każdy z uczniów ma szansę odnaleźć swoje mocne strony i uwierzyć we własne siły.