1

Sprawdź gdyńskie wydarzenia!

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w roku 2020 jest organizowany w dniach 16-22 listopada.

1200x444-3

W tym roku ŚTP 2020 odbędzie się pod hasłem: nowa normalność. Ogólnie określony temat prowokuje do zadania wielu istotnych pytań: czym ma być nowa normalność i czy już w niej funkcjonujemy. Jak w nowej rzeczywistości wygląda organizacja? Czy regulacje prawne nadążają za zmieniającymi się okolicznościami i jakie korekty należałoby w nich ewentualnie wprowadzić?

Organizowane przez Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości wydarzenia odbędą się poprzez platformę Webex. Obowiązują zapisy.

Lista wydarzeń w GCWP:

  • Content marketing – jak poprawić wyniki w wyszukiwarce i tworzyć treści, które sprzedają? – LINK
  • Ryzyka prawne działalności w internecie – LINK
  • Drogie dzieci, kupcie moją firmę-strategiczne przekazanie firmy – LINK
  • Jak mierzyć konwersję – Jak mierzyć konkretne interakcje użytkowników na stronie? – LINK
  • Strategiczne posunięcia przekazania firmy – LINK
  • Optymalizacja konwersji – poznaj użytkowników swojej strony i wdróż odpowiednie działania optymalizacyjne – LINK
  • Ryzyka prawne działalności w internecie (II termin) – LINK
  • Covid jako nowy przypadek strategiczny-planowanie w oparciu o nieznane – LINK
  • Jak zwiększyć dochody swojej firmy – skup się na rozwiązaniu problemu klienta – LINK
  • Jak sprzedaż online może uratować biznes podczas pandemii-budowanie lejków sprzedażowych – LINK

HARMONOGRAM WYDARZEŃ W GDYNI – do pobrania

WSZYSTKIE WYDARZENIA ŚTP 2020 ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE: WWW.TYDZIENPRZEDSIEBIORCZOSCI.PL


Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (ŚTP) to międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany od 2008 roku, w 160 krajach świata. Każdego listopada organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i konkursy pomagające zdobyć wiedzę z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania start-upów, powrotu na rynek pracy, negocjowania z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu innych.