1

Szkolenie z budowy sklepu internetowego

Zapraszamy na szkolenie z Budowy sklepu internetowego za pomocą WordPressa

Budowa sklepu internetowego - szkolenie

Termin: 17.05.2023 godz. 10.00-14.00
Miejsce: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Budynek II, sala piaskowa, Al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia
Organizator: Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości
  • Chcesz wprowadzić oszczędności we własnej firmie?
  • Tnij koszty outsourcingu IT!
  • Samodzielnie zbuduj, a potem zarządzaj własnym sklepem internetowym!

Jeśli:

  • jesteś osobą prowadzącą działalność gospodarczą,
  • chcesz realnie oszczędzać i sam zarządzać własnym  e-sklepem
  • chcesz samodzielnie bez zbędnej zwłoki budować jak i utrzymywać własny sklep internetowy,
  • nie chcesz przepłacać za „opiekę” nad swoją stroną www,
  • chcesz przebudować swój e-sklep tak aby był atrakcyjny wizualnie,
  • chcesz aby Twój e-sklep faktycznie wspierał Twój biznes,
  • chcesz w przyszłości samodzielnie pozycjonować swoją stronę ze sklepem w Google

to nasze szkolenie „Budowa sklepu internetowego” może być rozsądnym, niedrogim rozwiązaniem dla Ciebie na czas wysokiej inflacji i potrzeby cięcia kosztów.

Inwestuj w swoją wiedzę i szukaj oszczędności w Twojej firmie.

Szkolenie polecamy osobom, które:

  • są zainteresowane budową sklepu internetowego,
  • posiadają podstawową wiedzę z zakresu IT, np. znajomość pakietów biurowych.

Szczegóły i zapisy: https://app.evenea.pl/event/sklepwordpress/

Informacje o prowadzących:
Andrzej Rybicki:

Ukończył Ekonomię na Uniwersytecie Gdańskim, Rachunkowość/IT na Dublin Institute of Technology, studia podyplomowe IT na PJWSTK, jest biegłym rewidentem (ACCA). Swoją przygodę z IT rozpoczął w 2000 roku od pracy w IBM jako konsultant wdrażający moduły FI, CO i TR systemu SAP. Prowadził liczne projekty informatyczne dla firm w kraju i zagranicą, w tym szkolenia z wdrażania i obsługi systemów ERP.

Prowadząc szkolenie stara się przekazać praktyczną wiedzę w oparciu o ćwiczenia. Jego celem jest jak najefektywniejsze przekazanie wiedzy uczestnikowi szkolenia, aby po ukończeniu kursu był w stanie samodzielnie odtworzyć nabyte umiejętności.

Tomasz Gębała:

Pozycjonowaniem stron internetowych oraz prowadzeniem kampanii Google Ads i analityką internetową zajmuje się zawodowo od 2013 roku. To dla niego nie tylko praca, ale przede wszystkim ogromna pasja, o której mógłby opowiadać bez końca. Na co dzień obsługuje ponad 50 firm z zakresu marketingu i udzielił setek godzin konsultacji i szkoleń.

Planując szkolenia skupia się na tym, aby zajęcia były jak najbardziej praktyczne, a przekazana wiedza pozwalała uczestnikom podejmować skuteczne działania w obszarze marketingu internetowego. Dąży do tego, aby każdy uczestnik szkolenia był w stanie samodzielnie tworzyć kampanie, zoptymalizować witrynę oraz analizować wyniki, aby poprawić działania marketingowe w swojej firmie.