Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza zaprasza firmy z branży logistycznej lub w zakresie produkcji maszyn producentów maszyn dla branży spożywczej lub produkcji opakowań dla branży spożywczej.
Wydarzenie odbędzie się w terminie 04.10.2019-07.10.2019 r. Celem wyjazdu jest udział pomorskich przedsiębiorców w największych targach spożywczych – Anuga 2019.
Organizator zapewnia:
- Przelot;
- Zakwaterowanie;
- Wyżywienie;
- Transport na miejscu;
- Wstęp na targi (2 dni);
- Spotkanie z wybranymi wystawcami.
Szacowany wkad własny Przedsiębiorcy wynosi 2 100,00 zł (wkład własny + Vat + Vat od dotacji).
Przedsiębiorca Uczestniczący w Wydarzeniu otrzyma dofinansowanie z budżetu przeznaczonego na realizację Projektu, na udział w Wydarzeniu w formie pomocy de minimis. Dofinansowanie to jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Poziom dofinansowania w formie pomocy de minimis udzielony jednemu Przedsiębiorcy wynosi 85% całości kosztów udziału (netto) w Wydarzeniu przypadających na jednego Uczestnika
Rekrutacja na eksportowe Wydarzenie gospodarcze Anuga 2019 potrwa do 19 sierpnia 2019 r. do godziny 12:00.
Aby wziąć udział procesie rekrutacyjnym, należy wypełnić do 19 sierpnia 2019 r. do godziny 12:00 formularz zgłoszeniowy na stronie www.brokereksportowy.pl (poniżej) oraz do dnia 20 sierpnia 2019 r. do godz. 13:00 przesłać na adres d.lewandowska@rigp.pl skany Załączników nr: 2, 4, 9, 10, 11 i 12 do Regulaminu pod adresem:
http://www.brokereksportowy.pl/pl/
W sprawie udziału w wydarzeniu należy kontaktować się z :
Dorota Lewandowska, 665 770 331, mail: d.lewandowska@rigp.pl