Wtorki z Rodzinnymi: Webmetro

Dbają o swoich klientów i oferują im reklamę internetową, konsultacje czy audyty marketingowe. W pracy kierują się wartościami. Najważniejsze dla nich są cele klienta. Stawiają również na rozwój, szkolenie i realizowanie pasji. Dzięki temu w ich firmie panuje rodzinna, a zespół wzajemnie się wspiera. Mowa o agencji reklamy internetowej „Webmetro”. Stworzył ją Dawid Witych, a w jej prowadzeniu pomagają mu żona, siostra i brat. Z historią tej rodziny oraz ich biznesu można się zapoznać, oglądając kolejny odcinek cyklu „Wtorki z Rodzinnymi”. To seria krótkich filmów o wyjątkowych lokalnych firmach – zarówno tych wielopokoleniowych, jak i tych, które dopiero rozwijają skrzydła.

Dobra atmosfera, zgrany i wspierający się zespół – to coś, co wyróżnia agencję „Webmetro”, która zajmuje się digital marketingiem. Do życia powołał ją Dawid Witych. Reprezentuje on trzecie pokolenie, które prowadzi biznes w Gdyni. Jego dziadek – Sylwin – po wojnie założył tu swoją firmę transportową. Z kolei ojciec – Ryszard – miał firmę świadczącą usługi z zakresu instalacji i serwisu pieców gazowych.

Dawid założył swój biznes, a na co dzień w prowadzeniu firmy pomagają członkowie najbliższej rodziny. Żona Matylda doradza i inspiruje. Siostra Miriam Witych-Gusowska koordynuje dział kreatywny, a brat Maksymilian studiuje ekonomię  i zbiera pierwsze szlify – poznaje tajniki działalności gospodarczej od podszewki. Więcej na temat tej rodzinnej firmy można się dowiedzieć, oglądając szósty odcinek czwartej edycji cyklu „Wtorki z Rodzinnymi”.

Agencja „Webmetro” działa przy ul. Świętojańskiej 38/13. Zajmuje się obsługą reklam w internecie, konsultacjami i audytami marketingowymi, a także projektowaniem ścieżek zakupowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.  Zespół składa się z kilkunastu specjalistów. Firma współpracuje z klientami z ponad 90 różnych branż i ma na swoim koncie ponad 970 projektów marketingowych.

„Wtorki z Rodzinnymi” to miejska akcja promująca lokalne firmy, które na stałe wpisały się w gdyński krajobraz. W ramach czwartej edycji cyklu przygotowano 8 krótkometrażowych filmów. Ich bohaterami są lokalni przedsiębiorcy oraz ich rodziny. Dzięki materiałom można poznać kilka pokoleń osób, które na miejsce prowadzenia własnego biznesu już wiele lat temu wybrały Gdynię. Nie brakuje również historii młodych, pierwszopokoleniowych firm działających w naszym mieście. Materiały są dostępne na stronie internetowej i facebookowym profilu Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczościoraz gdyńskim kanale YouTube. Projekt realizują Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Agencja Rozwoju Gdyni.

Przypomnijmy, że filmowy cykl ruszył w połowie grudnia 2020 roku. W pierwszej odsłonie zaprezentowano 20 gdyńskich firm rodzinnych, a w drugiej – 10 lokalnych przedsiębiorstw. W trzeciej edycji można było poznać historie 12 rodzinnych biznesów. We wtorek, 23 kwietnia ruszyła czwarta odsłona cyklu. W pierwszym odcinku zaprezentowano centrum muzyczne „Virtuo”. Drugi opisywał historię kawiarni „Kosmos”. Trzeci był poświęcony centrum stomatologicznemu „NovumDent”. Czwarty przedstawiał centrum zdrowia psychicznego w sporcie „Zawodnik w Centrum”. Piąty opisywał historię firmy logistycznej Dalton Logistics.

Więcej informacji o działaniach Gdyni związanych z promowaniem firm rodzinnych można znaleźć na facebookowym profilu Firmy Rodzinne Gdynia.

Autor: Magdalena Czernek (m.czernek@gdynia.pl)

Źródło: Gdynia.pl

image_pdfimage_print