Za nami 7. edycja Gdyni Kreatywnej

W sobotę, 26 października odbyła się 7. edycja Gdyni Kreatywnej – konferencji dla osób działających w branży kreatywnej lub dopiero zaczynających swoją przygodę z nią. Dzień wypełniony wystąpieniami prelegentów z różnych dziedzin przyciągnął do Konsulatu Kultury w Gdyni grono osób zainteresowanych marketingiem, social mediami, sprzedażą oraz trendami.

W obliczu globalnych wyzwań, takich jak zielony ład, społeczna odpowiedzialność biznesu czy gospodarka o obiegu zamkniętym, uczestnicy mogli zdobyć wiedzę oraz inspiracje potrzebne do tworzenia i prowadzenia biznesów. Konferencja była także przestrzenią do nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń między osobami, które rozwijają lub planują rozwijać działalność kreatywną w Gdyni.

– Frekwencja pozytywnie nas zaskoczyła, pokazując, jak duże jest zainteresowanie tematyką, jak potrzebne są to dyskusje i treści — powiedziała Dorota Cząstka, organizatorka konferencji oraz CEO agencji marketingowej HIDAY. – Cieszy nas, że tak wielu uczestników zdecydowało się poświęcić czas na zdobywanie wiedzy i wymianę doświadczeń. To dla nas znak, że społeczność kreatywna w Gdyni jest gotowa na nowe wyzwania i innowacje.

Przybyli goście mogli posłuchać m.in. o tym, jaki wpływ na rynek i marketing mają TikTok czy LinkedIn, na jakie zmiany powinna przygotować się branża modowa oraz na co zwrócić uwagę, tworząc content video na popularne platformy.

– Cieszymy się, że jest to kolejna, cykliczna impreza w Gdyni, która zagościła już na stałe w naszym mieście – powiedział Bartłomiej Austen, wiceprezydent Gdyni. – Być kreatywnym, to być zdolnym do stworzenia czegoś nowego. Bardzo liczę, że ten dzisiejszy dzień, w którym mamy bardzo wielu wyjątkowych prelegentów, przewidziano wiele dyskusji, że to wszystko przysłuży się do wymyślenia czegoś zupełnie nowego.

W gronie zaproszonych prelegentów znaleźli się: Agnieszka Polkowska (projektantka, kuratorka designu i edukatorka, współzałożycielka studia Touching Points), Artur Próchnicki (Senior Digital Marketing Specialist w marce Cropp), Paulina Krawczyk (Ecommerce Account Manager w firmie ExpertSender), Agnieszka Oleksyn-Wajda (radczyni prawna i dyrektorka Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego), Jacek Kłosiński (co-founder marketingopanowany.pl), Maciej Martowicz vel. CoachSamoZUO (strateg marketingu, brandingu i sprzedaży B2B), Kamil Bolek (ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy) oraz Oskar Podolski (dyrektor artystyczny i współwłaściciel w 247 studio).

image_pdfimage_print