Naucz się sprzedawać – konferencja Pipeline Summit już w kwietniu w Gdyni

Zbliża się czwarta edycja Konferencji Pipeline Summit. Po raz kolejny, w ciągu dwóch dni wypełnionych wiedzą, uczestnicy nauczą się jak dokonać pierwszych 10 sprzedaży, oraz 10 kolejnych. Dowiedzą się jak sprzedawać bezpośrednio, rozwijać zespół sprzedażowy, prowadzić media społecznościowe, stronę internetową czy e-mail marketing, aby zwiększyć zyski.

W konferencji weźmie udział 17 prelegentów z Polski i zagranicy, którzy zdradzą swoje recepty na sukces. Będą to: Magdalena Urban z Urban Legend, Monika Żochowska – współzałożycielka Phenicoptere sp. z o. o., Tim Thyne – szef działu sprzedaży w Help Scout, Marko Djurić – dyrektor sprzedaży w Coffee Desk, Dariusz Kociecki z Netguru, Aaron Krall z Saas Growth Hacks, Magdalena Urbaniak z Brand24, Adam Wesołowski – współzałożyciel Growth Engine, Maciej Leśniak – założyciel Jumpcity, Karolina Janik – zarządzająca firmą Personal PR, Wiola Straczewska – content manager w Tribe47, Łukasz Młodyszewski z Nightly, Artur Jabłoński, Zuzanna Sielicka-Kalczyńska z Whisbear, Greg Pietruszynski z Growbots, Peter Zotto z Price Intelligently oraz Andrzej Ogonowski z SMSAPl.pl.

Konferencja odbędzie się 17 i 18 kwietnia w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Udział w konferencji jest płatny. Zainteresowani przedsiębiorcy mogą kupić bilet jednodniowy lub na dwa dni. Mieszkańcy Gdyni i ci, którzy prowadzą w naszym mieście własną działalność gospodarczą mogą liczyć na zniżkę. Organizatorzy konferencji przygotowali dla nich specjalny kod rabatowy. Upoważnia on do 30% zniżki. Wystarczy, że podczas zakupu biletu gdyńscy przedsiębiorcy wpiszą kod: „Sprzedażowa Gdynia”.
Bilety na Pipeline Summit można kupić na stronie: www.pipelinesummit2018.evenea.pl

Pełny program konferencji jest dostępny na stronie wydarzenia: www.pipelinesummit.com

Fot.: https://www.facebook.com/PipelineSummit/

 

image_pdfimage_print