Kobiecy biznes z rugby w tle…

W październiku 2018 zakończyliśmy piątą edycję projektu Gdyński BiznesMam. Projekt już od pierwszej odsłony cieszy się dużym zainteresowaniem, a uczestniczki – mamy, które biorą w nim udział są niezwykle zmotywowane i pełne planów do działania.

Dzisiaj historia Ani Banaszek – uczestniczki 5. edycji projektu, którą z pewnością kojarzą fani Rugby w Gdyni:

„Mam na imię Ania , jestem 32-letnią mamą dwóch cudnych dziewczynek w wieku 3 i 5 lat oraz żoną sportowca . Czasami zastanawiam się co jest większym wyzwaniem . Zdecydowanie całe nasze rodzinne życie zostało podporządkowane pod męża, dokładnie pod terminarz treningów, spotkań meczowych, wyjazdów na zgrupowania. Jesteśmy najwierniejszymi fankami co by się nie działo, uczestniczymy zawsze czynnie we wszystkich jego wydarzeniach z trybun czy to w Gdyni czy na wyjeździe w Polsce bądź za granicą . Ogromną uwagę przywiązuje do patriotyzmu lokalnego dlatego „ kibicowaniem „ zainteresowałam się na długo wcześniej przed naszym poznaniem . Czego przykładem może być już sam tytuł obronionej pracy magisterskiej „ Metody spędzania czasu wolnego na przykładzie kibiców piłki nożnej oraz rugby„. Także wszystko powstało z miłości do… sportu, dzięki temu mogłam stworzyć HAKA RUGBY SHOP.
Jest to marka, która tworzy gadżety klubowe i odzież dla miłośników rugby.
Są to między innymi: koszulki, skarpetki, rękawiczki, czapki, szaliki, kubki, poduszki i tym podobne rzeczy. W swojej ofercie zebrałam już ponad 70 różnych produktów. Myślę, że jest to wystarczający wybór, którego tak na prawdę nigdy nie było i od zawsze brakowało w tej dziedzinie sportu.
Głównie staram się skupiać na tematyce patriotycznej, historycznej, antydopingowej, z hasłami motywacyjnymi oraz ponad podziałami i poglądami. Doskonałym przykładem może być koszulka wydana jakiś czas temu, przyjęta z dużym podziwem i chęcią nabycia przez kibiców w całej Polsce, z hasłem, które doskonale odzwierciedla specyfikę tego sportu: „wiele nas dzieli – jedno nas łączy. RUGBY”.
Głównym miejscem sprzedaży jest strona internetowa oraz stoisko, które jest rozstawiane podczas trwającego meczu rugby już w całym trójmieście, a nawet w kilku stacjonarnych sklepach sportowych w Gdyni.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom fanów zaczęły pojawiać się rzeczy już nie tylko klubowe, ale również reprezentujące Polskę. Jednym z największym sukcesów może być fakt, że ze względu na znajomość technicznej strony stroju zawodnika i prywatnych kontaktów, udało się sprowadzić sponsora oraz partnera technicznego odpowiedzialnego za ubiór zawodników REPREZENTACJI POLSKI RUGBY dzięki czemu mam możliwość prowadzenia oficjalnego sklepu polskiej kadry .
Udział w programie Gdyński BiznesMam przede wszystkim pozwolił mi nabrać wiatru w żagle, zalegalizować to co od zawsze siedziało w głowie i przejść do realizacji. Projekt pomógł mi wiele: od spraw związanych z wszystkimi formalnościami firmowymi przez wiele nowych pomysłów czy ukierunkowaniem jak działać by promować, zachęcić i przyciągnąć potencjalnych klientów. W szczególności istotne były dla mnie warsztaty z narzędziami social media, gdyż nieodłączny element mojej pracy to właśnie prowadzenie profili w sieci, nie tylko sklepu, ale także angażuje się w posty na oficjalnym sportowym profilu męża, a także jego firmy transportowej, którą dodatkowo razem zarządzamy. Cieszę się z kontaktów z innymi uczestniczkami i najzwyczajniej w świecie, mile spędzonym czasie z świetnymi mamami przy okazji pysznych śniadanek i herbatek
Zatem w myśl dewizy drużyny od której wszystko się zaczęło „wiara naszą siłą„ – udało się , więc dziękuje za naprawdę fajny i pożyteczny czas oraz być może do zobaczenia na obojętnie jakim stadionie . Zapraszam!”.

www.hakashop.pl

https://m.facebook.com/HAKASHOP96