- Zasady korzystania z doradztwa.
- Zgłoszenia: falochron.doradcy@gdynia.pl
Dostępni doradcy w ramach wsparcia strategicznego:
- BARKING GROUP MAGDALENA KRELIŃSKA
Zakres konsultacji:
- analiza ryzyka nowych inwestycji,
- komunikacja z klientem (obecnym i przyszłym),
- zmiany w obszarze struktury właścicielskiej (sukcesja),
- wystąpienie problemów w firmie (finansowych,
komunikacyjnych), - wprowadzenie nowej usługi/ produktu,
- zmiany wewnątrz organizacji (procesy, stanowiska),
- realizacji nietypowych przedsięwzięć,
- poszukiwania nowych źródeł finansowania,
- zmiana modelu zarządzania (zarządzania ryzykiem, zarządzanie
przez cele, zarządzanie metodami zwinnymi- Agile PM), - przygotowanie firmy do systemu franczyzowego.Każdy przypadek jest inny i czasem przedsiębiorca czuje, że jest
„coś nie tak”, albo „może być lepiej”, zapraszam do kontaktu,
zastanówmy się nad tym razem.
Zgłoszenia (po otrzymaniu voucherów):
tel. 514297657
magdakrelinska@gmail.com
Zgłoszenia w godzinach 10:00- 17:00.
Po pierwszym kontakcie zostanie ustalony termin doradztwa i dogodny sposób pracy.
Magdalena Krelińska
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego. Posiada kilkuletnie doświadczenie zarządzania projektami PFRON z zakresu aktywizacji i pośrednictwa pracy osób wykluczonych społecznie. Prowadziła szkolenia kadry zarządzającej z rekrutacji, komunikacji i aktywizacji osób z niepełnosprawnością oraz budowała wizerunek firm odpowiedzialnych społecznie.
Opracowuje i prowadzi warsztaty z zakresu kompetencji miękkich dla menadżerów, pracowników, osób rozpoczynających działalność gospodarczą.
Certyfikowana trenerka Extended DISC (relacji i komunikacji w zespołach) oraz metody zarządzania zwinnego AgilePM® Foundation. Pełni rolę doradcy biznesowego w projektach restrukturyzacji i optymalizacji firm z sektora MŚP. Zbudowała plany rozwoju kilkudziesięciu firm w ramach programu współfinansowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Aktualnie, jej wiodącym obszarem doradczym jest komunikacja i sukcesja w firmach rodzinnych.
Współpracowała m.in. z Promod Polska, RTV Euro AGD, PwC, AmRest, Damen Engineering Sp. z o.o., ODITK.
2. BUSINESS SOLUTIONS
Z jakimi problemami mogą zgłaszać się Przedsiębiorcy?
- Jak zabezpieczyć finansowo firmę?
- Jak podnieść rentowność firmy?
- Jak zmienić schemat organizacyjny?
- Jak poukładać procesy w firmie?
- Jakie cele strategiczne powinien obrać Przedsiębiorca?
- Jaki jest potencjał strategiczny firmy?
- Jak utrzymywać i podnosić motywację w zespole?
- Jakie kompetencje powinien uzupełnić zespół i jakie powinien rozwijać?
Zakres konsultacji:
1.Weryfikacja stanu obecnego i rekomendacje dotyczące jednej z 4 perspektyw funkcjonowania każdej firmy:
– Perspektywy finansowej
– Perspektywy rynku
– Perspektywy procesów
– Perspektywy infrastruktury, nauki i rozwoju
2.Weryfikacja potencjału sprzedażowego firmy
3.Wyznaczenie strategicznych kierunków rozwoju z celami i miarami
- Analiza potencjału strategicznego (SWOT)
Zgłoszenia (po otrzymaniu voucherów):
Krzysztof Lasota
+48 601 48 46 48
krzysztof.lasota@bs-businesssolutions.pl
Maria Matyjaszek
tel. 690 458 017
maria.matyjaszek@bs-businesssolutions.pl
Krzysztof Lasota:
Expert ds. Strategii i planów rozwoju firm sektora MŚP Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – budował i nadzorował budowę strategii rozwoju dla ponad 200 firm.
Expert ds. Sukcesji i planów sukcesyjnych PARP – zrealizował ponad 20 sukcesji w firmach rodzinnych.
Manager, od ponad 20 lat zarządzający różnej wielkości zespołami (największy liczył ponad 500osób), 10 lat doświadczeń korporacyjnych podczas pracy dla firm z sektora finansowego.
Współpraca z takimi Firmami jak: DAMEN, Nyborg- Mawent, PKS Gdańsk-Oliwa, Invena, Organique, Vienna Insurance Group, Boston Consulting Group, ODiTK, Nationale-Nederlanden, ING i wiele innych.
Z sukcesami wdraża najnowsze rozwiązania biznesowe, budował i restrukturyzował różnego rodzaju zespoły w wielu branżach. Doświadczenie zdobywał w kraju i za granicą uczestnicząc w projektach międzynarodowych. Autor i współautor wielu wdrożonych projektów, między innymi: strategii i programów rozwojowych, podniesienia jakości sprzedaży i obsługi, standaryzacji działań marketingowych, utrzymania pracowników, rekrutacji i wdrażania kandydatów do pracy, budowy ścieżek kariery pracowników, systemów motywacyjnych dla różnych grup pracowników, sprzedaży franczyzowej.
Mentor dla wielu przedsiębiorców i managerów.
Praktyk, umiejący dobierać odpowiednie instrumenty stosownie do bieżących potrzeb.